Monday, April 11, 2011

kelas tambahan..lalala~

salam..
hey friend!
new post!! new post!!!
new life!! new life!!!
hahaha..why?

erm..yeay! aku da mulekn idop bru..
tnpe ssiapa..
lupekn bab cinta..
go for SPM!
straight's A..insyaALLAH..
btw..aku akn lupekn sume tu..
alya!! wake up!!!
jgn maen2 lg..
kau adalah hrapan parent kau..
so,lupekn telefon n lupekn sume sal yg bleh mmpengaruhi fkiran kau ke arah keburukan..

dunia aku skang adlah...
pg-ke sekolah
ptg-kelas tmbahan ptg
then,blik uma rhat jp..
mlm-pergi klaz tmbahan
blik uma-trus tido

insyaALLAH,aku akn lkukan yg trbaek kali nie..!!!!

actually,aku sbenarnye nk critekn sal klaz tmbahan..
huh~ pnat mmg la pnat..tp aku kna kuatkn smangat for SPM..only this year!!
chaiy0ok3!!!
btw..tu je yg aku nk cite..nk pegi klaz tmbahan mlm lk..huhu~
smpat lg on9..ish3..ape na jdi la..
klh,bye!
salam


Thank You..Press Like.

No comments:

Post a Comment